Математичний КВК .
9 клас
Ведучий:
Экран нас манит!
Мы листаем программы.
Он как магнит-
В нем и ведьмы, и дамы,
И ветры, и тайны,
открытий поток!
Фильмов лавина –
насмотришься впрок!
Но… снова листаем
страницы программы
И новое ищем среди этой гаммы!
Ну
що ж, ми готові відкривати нове – в ефірі позакабельне телебачення і його два
канали: А класу і Б класу.
Включайте
і включайтесь!
Болійте,
критикуйте, підтримуйте!
За
ефіром ретельно слідкують головна редакція телевізійних програм в складі: головного редактора---, і редколегії---.
Спонсор
каналів: батьківський комітет.
1
телеконкурс « З тої ноги» -2 бали.
Будь
– який канал починає свою трансляцію з ранкової передачі. Ось і ми встали і
пішли «З тої ноги». Команди представляють свої назви, емблеми, привітання,
капітанів.
2.
«Розминка»- по 1 балу за кожну правильну відповідь
Ведучий:
Акули математичного пера бажають терміново
познайомитися з новими каналами і задати їм свої питання. Вони не змогли
приїхати на ефір і прислали питання по електронній пошті.
Кореспондент
газети « Післязавтра» питає:
-
Якщо сьогодні залік по
геометрії здав 1 учень , і кожен день число учнів, що здали залік подвоюється,
а на 20-й день залік здали всі, то на який день залік здала половина класу.
(19)
Кореспондент
газети «Різнокольоровий відрізок» просить допомогти. В редакцію надійшов лист
від учня 7 класу, який не виконав домашнє завдання по алгебрі: «Як записати
загальний вигляд числа, яке при діленні на 5 дає остачу 7?»
( не може бути
остачі 7)
Кореспондент газети «Із голови в голову»
запитує:
-
Для яких двох цілих чисел їх
сума більша за добуток ?» (2і1)
Кореспондент журналу
«Теорем-парк» запитує:
- Компанія «АМ»
пропонує провести рекламну кампанію за 27 млн. грн.., а кампанія «Ням» за ((2)2)2)2
млн. грн. Обидві реклами гарні. Чия пропозиція дешевша? (АМ)
4.
Конкурс реклами ( по 2 бали за кожну рекламу)
До речі про рекламу…
Ведучий: Яке телебачення без реклами. Кожен
день ми чуємо про чарівні засоби, нові вкуси, незвичайні місця відпочинку.
А може
ось так : «Не всі теореми однакові…», або «Ми не можемо з вами бути кожну
хвилину, але можемо захистити вас під час розв’язування задачі».
От і наші учасники попробують зараз
підготувати по дві реклами.
Теми
визначає жеребкування:
- похила
-
різнокольоровий відрізок
-
многокутник
-
приведення до спільного
знаменника
-
теорема Піфагора
-
рівнобедрений трикутник
Поки редакція при роботі
проведемо конкурс з нашими телеглядачами.
По 1 вболівальнику від кожної команди. Визначити вік
тварини за малюнком (по 2 бали за правильну відповідь)


6.Слідуючий конкурс «Ознака-шоу» (за кожне твердження по
1 балу)
Кожна команда одержує по одному прислів’ю, яке треба
сформулювати як : теорему, аксіому, означення.
1.Баба з возу, кобилі легше.
2.В семи няньок – дитя без ока.
7. В цей час конкурс глядачів. Конкурс «Простіше
складного».( по 1 балу за правильну відповідь)
Ведучий зачитує поняття та їх тлумачення, а гравці
записують на дошці номер правильної відповіді.
Дискримінант
1.
кримінальний елемент
2.
розпізнавач
3.
принцип, по якому когось
чогось позбавляють
Тетраксис
1.
міфічне число
2.
частина харчового тракта
3.
лікарняна рослина
Фальшиві числа
1.
числа на фальшивих купюрах
2.
ірраціональні числа
3.
від’ємні числа
Ромб
1.бубен (у древніх греків)
2.запчастина в насосі
3.паралелограм із рівними сторонами
Гіпократові луночки
1.частина колінного сустава
2.новий спосіб посадки картоплі
3.частина фігури, обмежена дугою і стороною трикутника
8. Домашнє завдання.
Конкурс
«Очевидне-неймовірне або новини науки із суперпереводом-пантомімою» (по 2 бали
за кожну пантоміму+1бал за правильну відгадку)
Ведучий.
Хтось баче, хтось чує, а той хто не може ні бачити, ні чути, нехай приймає
участь мовчки.
Кожна команда отримала по два завдання
1 команда: 1. Арифметичний квадратний корінь
2. Плоска геометрична фігура
2 команда: 1. Подвійна нерівність
2. Плоска геометрична фігура
Перша команда повинна рухами зобразить математичний
термін або фігуру, друга команда відгадати, що показують суперники.
9.
Конкурс президентів (3хв.)
3бали переможцю, 1бал переможеному
Президентам математичних каналів прийдеться вирішувати
різні проблеми і відповідати на всі питання, а також розуміти те, що не
розуміють інші. Крім того, президент повинен знати те, що не знають інші, або
не пам’ятають інші.
Президентам пропонується алфавіт і на кожну букву за
відведений час треба записати математичний термін або геометричну фігуру.
Журі підводе підсумки.
Нагороджуються переможці.
Комментариев нет:
Отправить комментарий